Wszystkie towary dostępne w Sklepie są fabrycznie nowe i wolne od wad fizycznych, pochodzą z legalnego źródła, są oryginalne i posiadają gwarancję jakości producenta.
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w Sklepie. Towar może być reklamowany w przypadku jego niezgodności z towarem zawartym w zamówieniu oraz w przypadku wszelkich wad i uszkodzeń towaru, w tym:
-wad fabrycznych,
-uszkodzeń mechanicznych powstałych w trakcie transportu.
Sklep odpowiada za wady produktu i rozpatruje reklamacje na podstawie obowiązujących przepisów Kodeksu Cywilnego.
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych (liczone święta, soboty i niedziele) od daty otrzymania przez Sklep przesyłki z reklamowanym towarem oraz z wypełnionym formularzem reklamacji. FORMULARZ
Zgodnie z Kodeksem Cywilnym, w przypadku zgłoszenia reklamacji Klient może żądać wymiany tego towaru na nowy i wolny od wad, albo może odstąpić od umowy sprzedaży. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, Sklep zobowiązuje się do niezwłocznej wymiany towaru na nowy, pełnowartościowy. Jeśli Sklep nie ma możliwości wymiany wadliwego produktu, Sklep niezwłocznie zwróci Klientowi należność zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
Dostawa towarów po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji odbywa się kurierem przy czym koszty przesyłki ponosi Sklep.
Wraz z reklamowanym towarem prosimy o dostarczenie dowodu zakupu: e-mail potwierdzający sprzedaż, paragon fiskalny lub faktury VAT.
Reklamowany towar należy odesłać na adres firmy: MD FASHION GROUP MACIEJ DOMAŃSKI, ul. Pod Borem 15, 44-187 Borowiany.
Zwroty
Masz 14 dni (liczone święta, soboty i niedziele) na dokonanie zwrotu. POBIERZ i wypełnij formularz zwrotu.
Następnie wydrukuj i prześlij zwrócony towar z wypełnionym formularzem oraz dowodem zakupu (paragon fiskalny) na adres:
MD FASHION GROUP MACIEJ DOMAŃSKI, ul. Pod Borem 15, 44-187 Borowiany (Prosimy o dokonanie wyraźnego dopisku – “ZWROT”). Oświadczenie powinno zawierać Adresata (MD FAHION GROUP MACIEJ DOMAŃSKI), odstąpienie od umowy, numer zamówienia i datę zamówienia/odbioru, Imię i Nazwisko konsumenta, adres konsumenta, podpis konsumenta oraz datę.
Towar zostanie przyjęty tylko z nieuszkodzonymi metkami oraz plombą sznurkową. Stroje powinny posiadać przypięte metki oraz oryginalne opakowanie (pokrowiec i wieszak - w przypadku sukni ślubnych)
Gdy tylko otrzymamy produkt, wyślemy do Ciebie e-mail z informacją o statusie Twojej reklamacji/zwrotu. Jeżeli wszystko zostanie przez nas zatwierdzone, pieniądze zostaną zwrócone na Twoje konto w ciągu 14 dni kalendarzowych (liczone święta, soboty i niedziele). Za transakcję dokonaną przez klienta kartą
płatniczą sprzedający dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep gwarantuje Klientowi zwrot całej wpłaconej kwoty za produkt, bez kosztów wysyłki.
Koszt Wysyłki ponosi klient. Oznacza to, że Sklep zwraca Klientowi kwotę równą cenie produktu bez dostawy. Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni kalendarzowych (liczone święta, soboty i niedziele) przelewem bankowym na konto wskazane przez Klienta.
Więcej informacji w Regulaminie lub skontaktuj się z nami przez e-mail: sklep@maciejdomanski.pl.